Usch..

.. Vad dålig jag blivit på att uppdatera i år... !!

Ändå har jag typ all tid i världen eftersom Toobi jobbar 100dagar i veckan :/ bajs... men men..  Har iofs asmycket i skolan, plus träningarna och jobb...
Igår till exempel, satt jag och pluggade kemi samtidigt som jag letade jobb på arbetsförmedlingen och gjorde ett armband. Tog tyvärr inga foton på smyckena jag gjorde igår men det kan jag fixa senare, kanske i helgen.

Just nu har vi engelska C och de e baaaajs.... Innan hade vi kemiprov och jag tror det gick åt helvete tyvärr....

.. Ååååh .. vill hem o gosa o ligga i sägen med godis o tv :(


Aja, ska stänga av datorn och gå här i från nu..

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0