Hemma !

Igår kväll kom jag hem från Örnsköldsvik :)
Det var väldigt skönt, förutom att det är lite kallare än i sthlm, men det hade inte varit fel att stanna en vecka till :(

Idag och Imorn skulle jag varit ledig, men arbetsledningen ringde igår kväll och frågade om jag kunde komma in och jobaa, så jag sa ja. Men men, får väl försöka sola på helgerna eller något :P

Jag och Tobbe kommer typ inte hinna ses på hela sommaren heller, eftersom han jobbar natt på helgerna och jag jobbar dag på vardagarna :( hm.. vi kommer typ ses när vi sover eller nått.. :/

På onsdag åker jag till London med Mammi :) Woho !! Det ska bli otroligt kul, jag har aldrig varit i London och vi ska vara där en långhelg och shoppa och hitta på roliga saker :) Mamma har planerat in en överraskning och kompisar har givit förslag på bra affärer att shopa i :)
Jag har redan skrivit packlista och shoppinglista :D hehe !



Saknar mitt långa hår !! Man kunde ju göra vad som helst med det!! t.ex. min dreads :D <3

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0