Buhu...

... sitter på jobbet och har haft jättelite senaste timmen så tiden går jättelångsamt :( och Jeanette är inte här idag heller, så jag har ingen att prata med utom Teo som går förbi lite då och då.. åh..

Imorn åker jag till Örnsköldsvik! Jag längtar som tusan.. Och en fågel viskade i mitt öra att det numera finns en nyköpt studsmatta utanför stugan också :D hihihi... min min min... ? <3

Åh, underbara NORRLAND !! <333333

Jag håller på o försöker komma på ett tema till varje dag för att jag ska vara sysselsatt även när jag inte har några besökare.. Detta har resulterat i att jag hela dagen i måndags, satt och forskade om sjöhästar och igår kollade jag på hemnet o blocket efter lägenheter :P Det har även gjort att jag nu spörtat förbi Carrie i Cafe World på Facebook, MUHAHA !!

... hungrig .... :(
Har en asgod matlåda som ligger o suktar mig i väskan.. :/ dumma goda maten ..

Nu ska jag kolla upp hur länge systemet har öppet i Övik :P alltid bra att veta om vi ska köpa alkohol för hela helgen imorgon eller om vi kan åka in både imorn o typ lördag xD

Ha det bra !!

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0