Oups :)

Kom just på att jag glömt att lägga upp bilderna från london men jag ska se till att försöka hinna det ikväll eller imorn om jag tar med usb-kabel till jobbet :)

Jobbade dubbelpass igår och ska göra det imorn igen (13h i rad). Idag ska jag ÄNTLIGEN ta bort min helvetes jävla idiotiska skit p-stav .... :) Hoppas på att rasa i vikt igen så fort den är borta efter alla miljoner kilon jag fått av den jäveln.... :'/ Har börjat med värsta dieten för att snabba på det hela :)

Till att börja med, undvik;
socker, salt, mättat fett, vitt bröd, pasta, rött kött ( :'/ )
ät gärna och mycket;

spenat, brockoli, avokado, andra grönsaker, frukt, fisk, kyckling.
och;
Drick minst 2 liter vatten varje dag !!
sedan; (inte för att det är diet direkt, men)
massera kroppen varje dag, med drag mot hjärtat för att öka cirkulationen precis under huden, vilket hjälper till att bränna fett :D

HEHE !! Det var allt om det :P

just nu sitter jag och väntar på en anställd som brukar komma och hålla koll så att jag får gå ut o röka, jag tror hon kommer när som helst, men jag skriver senare :)

Ikväll blir det kvällsdopp !!


MUHAHA :)

Pussssss till min älskling, som e lite ledsen att jag aldrig skriver något om honom :(
(Du är världens bästa'ste, underbaraste, finaste pojke! Du är så fiiin när du sover! ( hihi ) Saknar dig! <3


BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0