Jobb Jobb Jobb :S

Kom t jobbet för ca en timme sen och har ägnat denna tid åt att söka på internet efter olika saker, bland annat vilka apotek som har öppet när jag inte jobbar och sedan sökte jag på bristningar eftersom min fucking p-stav försökt förstöra hela min kropp de senaste halvåret och hittade något som verkade ganska trovärdigt;
http://cammie.myshowroom.se/2009/12/16/hur-man-far-bort-bristningar-eller-atminstone-far-dom-att-blekna-rejalt/comment-page-1/#comment-499
ska kolla efter den krämen när jag hämtar ut mitt recept sen o fråga de som jobbar om de också vet något om krämen.

Om någon annan vet något om den får ni gärna säga till :)

Alldeles nyss kom en tjej och hälsade på mig som jag hela tiden trott vara skitdryg men hon verkar faktiskt helt okej :)

Hm.. Idag är det dubbla jobbpass igen. Först 8-17 här och sedan 17.30-21.00 på Rådunda stadion.. Jag är så dum som inte kan lära mig att säga nej någon gång.. :@ Jag orkar inte egentligen plus att jag inte vill se ut som ett spöke när alla andra är fina, bruna pepparkakor!!! :'/

men men.. IGEN, glömde jag bilderna... :(

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: felicia

hej! länken funkar inte :( skulle verkligen behöva läsa om krämen. eller kan du kanske skriva lite om den? vore GULD värt! har nämligen fått bristningar på insida lår som jag hatar och måste få bort.

2010-11-20 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0