hihihi ... buhuhu

hehe, mja lite skitzorubrik men vem kan klandra mig ?

Efter jobbet (nr1) idag så ska jag träffa Erika, Linnea o Jojjo förhoppningsvis :) Efter det ska jag på intervju hihi ! och sedan till jobbet (nr2) mellan 20.00-23.00 ungefär. Missar första timmen pga intervjun men men, vem bryr sig om jag nu får jobbet !?!?!?!!! :)

Buhu till att mitt paket som jag skulle hämta hade blivit tillbakasändt o nu måste jag vänta ännu en vecka innan jag får det :( har slösat ca 30 min telefonkö på det där paketet, dvs ca 50kr ? :S palla stå i telefonkö 15 min per samtal o sen snacka med dom i mindre än 5 min :/ dumma dom :P

Som vanligt sitter jag på jobbet och nördar mig på facebook, men snart är det över :)

Tobias min älskling, var på Vapiano på intervju idag och det gick riktigt bra :) Grattis till nya jobbet älskling!! Hoppas allt blir bra nu :) Saknar min glada, mysiga, roliga prins <3<3<3<3

Igår var vi på middag hos Pappi som efter tre veckor kom hem från Övik :) Jag gjorde två pajer och tog med mig, hihi!
En med chévré o soltorkade tomater, och en med fetaost, oliver o lök :) "Le cock" xD
Men sen fick vi bråttom till bussen hem, så jag glömde min matlåda :'/ så fick bli bara äggröra idag igen :P hehe!
Som tur e så jobbar jag ju på Råsunda ikväll, så ska svänga förbi pappa o hämta den efteråt, så att jag kan ha den till imorn :)

O idag ska jag även betala min första hyra officiellt !!! :O :P hehe !


vinterbild på mig o Tooobi :) <3

Nu ska jag fortsätta nörda och kolla runt lite på resten av "hela vida internet" x)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0