Hemma !

Nu är jag hemma igen, eller ja, jag är på jobbet under dagen. Hade tänkt åka till Rålis efteråt men det ser ut att vara dåligt väder.. :(

I och för sig borde jag åka till sjukhuset istället, har sådanna fruktansvärda kramper i nedre buken (nej det är inte mensvärk eller nått sånt) Det är nästan som att jag har ont i svanken samtidigt, men vet inte hur jag kan förklara.. Det gör JÄÄÄVLIGT ont iallafall :( Höll på att spy igår kväll när det började, för att det gjorde så ont.. Har fått så typ 5 ggr senaste 2 veckorna :(
Vad ska jag göra ? :( Jobbar ju 8-17 varje dag så hinner typ inte t sjukhus.. kollade på internet och förslagen på mina symptom var utomhavandeskap eller njursten (alt blindtarmen, men då är de ju bara på ena sidan man har ont ?) :S

kom hem i lördags kväll iaf och hade mysigt med familjen som grillade på gården och sen gick jag, pappa, åsa och Tobbe till Dick Turpin och tog några drinkar :) Väldigt trevligt!


Gammal bild som Vendela tagit på Sandys :)

Igår fyllde Malin 9 år och fick två pyssel-/målarböcker samt ett Pet-Shop DS-spel :)

Aja.. inga bilder på jobbdatorn just nu, men ska ladda upp lite bilder från London ikväll och påminna mamma om att skicka sina :)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0