......

Börjar bli fett trött, har jag märkt. Måste nog ta igen min sömn lite inatt, tror jag.

På fredag finns det inga planer än, vad jag kommer ihåg.
Däremot lördag och söndag är fullbokade.. Först mormor och morfar - besök på lördagen, sedan födelsedagsmiddag för tobbes bror Simon. På söndagen blir det jobb på Söderstadion och läkarbesök.


My lovely one & a friend :) <3

Jobbade på söderstadion igår efter jobbet. Riktigt jobbigt att få känna den sköna känslan av ledighet, i en kvart innan man börjar jobba nästa jobb :P men men.. pengar är pengar och det behövs !!
Speciellt nu när Tobbe har det jobbigt. Känns jättetråkigt o jobbigt att han är så nere hela tiden och det känns nästan som att jag gör det värre så fort jag försöker muntra upp honom med middag eller grillkväll eller typ allt möjligt annat (när jag betalar :/ ) Sluta vara ledsen älskling!

Allt ordnar sig tillslut ! <3

Nu funderar jag på att smita ner och röka.. ska kolla var Theo ( ;D ) är o se om han är frivillig att låta en stackars människa smita iväg i 5 min :P

Åhhh, hittade just bilderna från Thailand igen !!! MISS IT SOO FUCKING MUCH !!!!


Ha det bra !

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0