LOV - ELY :)

Nästa vecka är det lov :D hihi !!

Det är väldigt fint och så ute nu, men faktiskt så tycker jag att det är en aning kallt och snöigt för att svara STHLM och mars (vårmånad?!) nästa vecka :P


Fint träd i parken vid mitt hus :)

På tal om lovet, så fick jag just reda på att Anneli anmält truppen till en fristående-tävling nästa lördag, så vi får väl se hur det går :P

Sen var det en fågel som viskade i mitt öra att hon skulle på kryssning och jag undrar nu om det är någon trevlig själ som vill följa med och parta :) Hytten kostar 90 kr var om vi blir 4 st :) hihi <33

Nu ska jag pluggish ett tag och kanske göra lite ansiktsmask o måla naglarna :)

BYE BYE
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0