Filmkunskapen

Just nu sitter jag på filmkunskapen och ska välja nån skräckfilm som jag ska analysera :P haha, det kommer ju gå bra, med tanke på att jag alltid håller för ögonen när jag kollar på skräckfilm, haha xD

Tävlingen gick helt okej, utom friståendet, haha.. Vi kom 2a på hopp, 3a på matta o sist i fristående, vilket ledde till en fjärdeplats sammanlagt. Detta betyder att vi KANSKE inte längre kommer få träna i Enskedehallen :O :( däremot får vi åka till Umeå :) hihi !!

Idag ska jag träffa Mandiii :D Har inte träffat henne sen innan nyår tror ja :O så de ska bli najs!

Ikväll ska Toobi jobba :( så då ska jag sitta o plugga lite är det tänkt, eftersom jag har missat en uppgift i filmkunskapen, samt att vi har religionsprov på fredag :( Men jag känner mig ändå lite duktig som har läst mer än hälften i Religionen och svarat på hälften av instuderingsfrågorna :D hehe !!

Har tyvärr inte så mkt bilder på skoldatorerna :P Men här är början på mitt "känslo-collage" i digitala bilden :)


BYE BYE


Kommentarer
Postat av: ZebraFuck

Gud va bra den blev :D

2010-02-25 @ 19:35:27
URL: http://zebrafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0