åh fan..

.. palla jävla skit helvetes fucking shit asså... Hela dagen har varit skitirriterande....

1. Kommer till jobbet o köper en vanlij-cappuchino och när jag börjar dricka av den märker jag att jävla ida och ali-fan har hällt grillkrydda i den!!!

2. sen när jag kommer in efter att ha varit ute o rökt är min väska borta (gömd av ida och ali)...

3. när jag ska börja jobba och byter om märker jag att det ligger en handske i min väska, fylld med curry och tonfisk-röra!!!!

4. när jag väl börjar jobba bråkar jag och ali med en färgpenna och sen gör jag en prick på emelies arm, då får jag en hel slev med rensteksröra i ansiktet och på mina nytvättade jobbkläder tillbaka!!!!

5. nu när jag kommer hem har min bankdosa fått tuppjuck och vägrar starta så jag kan varken se eller flytta på några pengar....

6. jag hittar inte min mobilladdare och den är nästan död...

7. Jag har TENTA på onsdag och jag har inte ens hunnit börja plugga än.....

8. JÄVLA HELVETES DAG !!!!!!!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0