V.S.P vs V.S.F :/

Lokes låt - V.S.P har jag kommit fram till att det är lite jag, bara man ändrar lite ord och tar bort några rader.. Här är min verson... V.S.F (Världens.Sämsta.Flickvän)

De ord som är med fet text är de jag har ändrat, -------- är det stycken jag tagit bort.


-------------------


Jag kan fritera mozarella, jag kan yla, gnälla, skälla
nästan otäckt likt min storasysters hund.
Jag är bowlingbane-diva. På en dator kan jag skriva
inte långt från elva tecken per sekund.

Ganska medelmåttiga egenskaper tycker säkert ni
Men då har jag inte nämnt det jag är överlägsen i.
Och på det här är jag unik jag är den ende av mitt slag
För jag har insett sen en tid tillbaks att världens sämsta flickvän...
Ja, det är jag.


Jag kommer hem vid tre på natten när jag lovat komma tio
sitter klistrad framför TV-n när vi bestämt att gå på bio.
Jag är aldrig spontan, jag sover bort halva dan.
Och vill du ha en hemmakväll då vill jag ut på stan.

Och ska vi nån gång ut och äta vill jag gå på Sushi king
men har vi en ledig dag bara du och jag då vill jag ingenting.
Jag är tråkig och lat, jag lagar hyffsad mat.
Jag kallar dig pedant och din kritik för jävla tjat.

---------
Jag fattar aldrig dina skämt och jag gör bort mig nästan jämt
och brukar börja skriva blogg om du vill ha sex.

Jag lånar dina pengar jag är nästan alltid pank
men snabb som fan att påpeka din blygaste skavank
det är mera regel att du har tråkigt när vi ses än undantag.
Tacka fan för det jag menar världens sämsta flickvän det är jag.

Men nu undrar ni väl alla; varför gör jag som jag gör?
Varför är jag en sån apa? Varför har han sånt humör?
Men jag lovar mina vänner; när jag får mitt första pris
så ska jag avslöja historien bakom världens största gris.

Jag ska stå där högst på pallen med en folkölshatt på skallen
mellan glädjetårarna ska jag klämma fram;
Att jag vill dela denna ära med Dig mitt hjärtans kära
denna sorg, självförakt och skam.

För kom inte och påstå att jag inte gjort mitt bästa.
Jag klädde dig i guld och rosenblad.
Och fastän jag var sliten bet jag samman för det mesta
i nån barnslig tro att du skulle bli glad.

Men är man inte bäst på jorden är man inte nog för dig.
Det märktes i allt du gjorde allt du sa.
Så vill du svara på den fråga som i veckor har gnagt i mig;
Är det verkligen mig du vill ha?

När du sa att rosorna jag köpte dig var alldeles för dyra
och sången som jag skrev till dig var alldeles för lång.
Mina kyssar var som vatten. Mina händer kalla, döda
det var jag som var för trång och inte du som var för stor.

-----------------

Och sen gör jag mig redo för le grande finale
när jag svärande på franska drar till närmsta Sandys.
-----------

-----------------------------
men jag kan aldrig glömma bort att hela världens sämsta flickvän,
världens sämsta flickvän,
världens sämsta flickvän...
Det är jag!

 


Orginallåten: Loke - V.S.P :)

<333


Kommentarer
Postat av: maddde

Carrow!

Du är ingen dålig flickvänn!

Vad har du fått de ifrån!!!

PUCKO!!!

Du är bra som du är

2009-09-15 @ 03:20:55
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: anonymous

tänk bara "if i only could, make a deal with god.."

2009-09-15 @ 09:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0