Vacker dag i helvetet..

.. idag hade vi fint väder för en gångs skull..

.. inte för att det gör humöret bättre direkt... Hade klätt på mig för att inte frysa eftersom j*vla fucking kalla sverige alltid har dåligt väder... o just idag när jag klätt mig ordentligt blir de varmt...

5,38 kr kvar på kontot.. ensam.. prov i fy B imorn.. asmkt att göra med UF..
-
Snälla kan något funka för mig snart ?

Enda positiva på dagen är att jag träffade Glenn i morse, fick tröst-shoppa (tills jag såg kontot)
och att jag fick träffa Towe igen <3


Egobilder är det värsta man kan göra för självförtroendet/självkänslan/självbilden märkte jag
när jag skulle fota dom nya kläderna..

Tröjan o tightsen <3


Euw.. no make up.. ingen frilla.. ser typ ut som att jag är sjuk..

.. like my new clothes tho .. <3

Nya underkläder:

"Jag vet att ni vill se dom på, men tyvärr.. :)"




- Loving is the worst mistake, you can make -


Kommentarer
Postat av: Anonym

hemskt att se en så oerhört vacker flicka lida så =(

2009-09-12 @ 01:37:30
Postat av: Caroline

vem är du ? bara undrar

2009-09-12 @ 04:38:06
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0