Ursäkta..

... att jag har varit så oaktiv idag.. Gick direkt från skolan till att städa hos Ullis, tills att fika med Malin B, till att träna mina gymnaster :) Nu är jag äntligen hemma.. men hemma är inte ALLTID bäst... Måste plugga Kemi och göra smycken och DAMPA på PANDURO som fortfarande inte levererat mina pärlor ?!?!?!?!!!! och DAMPA på webbstjarnan.se som har registrerat fel skola på mig så att jag inte kan uppdaterna min hemsida...... :@

Skolfotot idag blev skitfult.... kul... sista året o allt... och min klass är så JÄVLA BORING!!!! Jag gick runt och försökte få folk att rösta på att ha HOES and PIMPS eller olika STILAR (typ EMO, fjortis, brat, osv) och alla tråkiga jävlar vill typ ha "HOTBREV" eller "FRÅNVARO".......

(Hotbrev: för någon vecka sen var det någon i klassen som skickade ett hotbrev till nån av lärarna... INTE SÅ JÄVLA SMART att driva om det då....)
och FRÅNVARO : Emil (coachen) sitter ensam på fotot med stolar runt omkring där det står frånvaro... bara för att vår klass har typ sämsta närvaron......


aja palla... ska plugga nu och försöka hinna med så mkt jag kan, av allt.... skriver sen.....


...... NIO DAGAR NU ......... :'/ </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0