This is me...

.. when I'm confused..



For you, my love:

Were you unhappy ?
Were you afraid ?
Tell me, what was the matter,
I'll make it go away.

For ever was my dream before,
Today, anytime is what I feel.
Make a list of what was wrong,
I'll change it all for you.

I've lost my best friend,
My dreams and my life.
Please, give it back to me?
I've been up for days,
and I'm finaly loosing my mind.

I'm looking at the sky every night,
waiting for a star to fall.
I know what my wish will be,
and I know I'll be fine.

I ain't got no money,
but my soul is for free.
I'll do anything for you,
I did everything for you.

The days are gray,
and the nights are black,
what's the point,
when all colours are gone ?

AV: Anna Caroline Westerlind


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit...du har talang!



djupt som fan, keep on going! vad har du för insperiation när du skriver? jag brukar lyssna på något i stil med:



http://www.youtube.com/watch?v=DC-hoR2we7E&feature=PlayList&p=F78E82E230A078B6

2009-09-29 @ 19:25:29
Postat av: Caroline

Länge sen du skrev :O !!



Tack :)

Jag skriver om mitt ex som gjorde slut med mig första september.. :'/

Det är därför jag skriver så ledsna saker..



Låten var asbra !! :)

2009-09-29 @ 20:29:38
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj...ledsen att jag frågade, antar att det är lite känsligt? läskigt att det var september också, månaden då jag är född =/



hoppas att du kan och orkar vara stark och gå vidare, för tiden läker förhoppningsvis alla sår, även om det tar tid och gör olidligt ont ibland. ja...det är ingen lätt sak det där, kärleken



kul att du gillade låten! den har muntrat upp åtskilliga gånger <3

2009-09-29 @ 21:16:04
Postat av: Caroline

det är inte ett fel att fråga..



Jag försöker.. men det brister...



Grattis i efterskott då, hur mycket fyllde du? eller får jag inte veta de heller ? :P

2009-09-29 @ 22:14:05
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt att du försöker, inte alla som kommer så långt. min erfarenhet är att det bli bättre steg för steg. vi människor är kapabla till så otroligt mycket mer än vi tror, vi kan överleva skottskador, cancer och klarar att leva utan vissa kroppsdelar och organ. dock kan den psykiska smärtan vara värre än den fysiska, och sår i hjärtat är allvarliga saker som gör ont. dock hoppas jag att du som kvinna kan utnyttja din högre smärttröskel och klara av att resa dig igen, hur lång tid det än må ta



shit, blev ju nästan en dikt det där :P ledsen, tankarna bara flöt iväg, blir lätt så



tackar tackar får jag säga då ^^ hehe, nog för att jag är hemlighetsful men jag är ingen mussla heller. 18 underbara år fyllde jag :)

2009-09-30 @ 16:15:33
Postat av: Caroline

haha ja, poetiskt må jag säga :P

Förstår precis vad du menar angående flytande tankar :)



Jahaja, trevlans :) varit på krogen nått ? :D

2009-09-30 @ 17:47:10
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men det är väll klart, det är ju bara en av fördelarna med att fylla 18 ;)

2009-09-30 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0