Spöken under (sängen) öronen :)

 

Bild 1: Mitt fina lilla spökörhänge som jag satt fast i min töjning :)
Bild 2: Malin L's fina, stora, rosa spök-örhängen :)

Nu har jag börjat fixa med en företagströja o allt också :D har redan trycket klart och måste bara beställa en tröja som jag kan trycka på så e nästan allt klart :D
Jag har även gjort i ordning flygblad idag, med sophies hjälp, såklart :D så dom kommer att vimla i sthlm snart (hoppas jag) :D Förhandsvisning ;)




Ska göra ett litet fint armband till mig själv tror jag :)
Det är så distraherande att hålla på och pilla med det,
så att jag inte har tid att tänka tråkiga och ledsamma tankar :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0