SKOLA SKOLA SKOLA.... bläää -.-

Usch, imorn har jag första matte C prövningen och efter det är det kemi-läxförhör.. lyckat.. Idag har jag suttit och försökt plugga till matten jättemycket och nu sa Viktoria att vi har kemi-läxförhör också.. måste ju plugga historia också...

Det är ju precis som jag sa för någon vecka sen.. Då sa jag att jag ville ha något att göra då så att allt inte skulle komma på en gång och nu gör det det också :@ Fan va irriterande..

aja...
Vicky hade med sig sin systemkamema till skolan idag och jag lyckades smita undan NÄSTAN hela dagen.. tills Linnea höll i den :P

Resultatet :P SNYGGVE  xD

Nu ska jag iallafall gå tillbaka till vardagsrummet o plugga..

BYE BYE....


Kommentarer
Postat av: maddde

Smottibild :P

2009-09-15 @ 23:48:10
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: vix

woohoow! :D

2009-09-16 @ 23:25:50
URL: http://ltlmissvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0