ÖRNSKÖLDSVIK <3

Jag kom fram till Örnsköldsvik igår kväll sent :) Det är så skönt! finns nästan ingen mottagning och inget internet ute i stugan. Åkte dock in till farmor och farfars lägenhet i "stan" för att kolla min mail, så jag tänkte passa på att uppdatera lite :) Har tyvärr ingen sladd till mobilen så bilder får bli när jag kommer hem igen imorn natt :) Däremot märkte jag just att farfars skärmsläckare är en bild på viken :)

I den stora stugan bor jag i nu i helgen och i den andra bor farmor o farfar :)
Ser det inte underbart ut ?!?! :)


Minnen går aldrig att rymma från och jag var dum som trodde att Örnsköldsvik skulle vara rätt.. Jag måste gå många kilometer för att hitta en minnesfri plats här.. överallt var vi.. ut mot udden kan man inte gå längre än vi gick, då behöver man väl klättrarutrustning, och åt andra hållet gick vi också en bra bit.. I stan var vi.. på Havsporten (kajen) var vi.. i skogen.. på stranden.. i bastun.. Jag kanske kan gå hem till Hasse, dock rätt längt plus att ingen är där.. Kan vara värt det ändå iofs.. ta ännu lite fler foton :)

Har tagit typ 100st foton sen jag lämnade STHLM..
Fotar allt det tomma, allt det vackra..
Allt onödigt och nödvändigt..


Lycka till med tentan idag, älskling !! <333
Saknar dig så förj*vligt j*vla mycket sötnos..

Skriver mer imorgon kväll när jag kommer hem och då lägger jag in alla foton också :)
Nu ska jag gå lite på stan och sen åka tillbaka till viken och intervjua min farfar, haha.. skolarbetet!

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0