Natt-aktiviteter..

Jag satt med pappa och Åsa i köket ett tag idag medan vi hörde (inte särskilt) underhållande ljud.. som jag inte stod ut med genom väggen till mitt rum.. spydde till och med pga dom........ :/
Vi satt iallafall där och pratade om konstiga saker när jag fick syn på listan på vårt kylskåp, där de 7 dödssynderna stod och vi började diskutera dom.. Jag kom fram till att IDAG har jag begått två av dom; VREDE och AVUNDSJUKA.. vi diskuterade lite olika människor i närheten och det var ganska intressant att fundera på de.. hm.. aja...

Jag har kommit fram till saker under kvällen.. för det första blir jag så jävla arg på folk som missuppfattar mitt beteende... Tro inte saker och fråga inte om det har blivit bättre än sist du frågade, en gång per dag.. tack.. som jag "försökte" skriva i mitt inlägg tidigt imorse så försöker jag hålla mig till ett lyckligt skal..

Om ni förstör mitt skal kommer jag klara mindre än jag gör nu..
Jag går i alla fall till skolan och så, när jag kan ta på mig skalet varje morgon..

Jag har även kommit fram till varför jag inte sover..
Om jag somnar vet jag med säkerhet att nästa dag kommer alldeles för fort.. Jag har hellre natten kvar, när jag kan vara helt själv och tänka fritt utan att folk avbryter eller ber mig att inte tänka på det jag gör.. Jag vill inte att dagarna ska fortsätta gå.. dom går för långsamt och för fort på samma gång.. antingen vill jag spola tillbaka tiden och stanna på den 30 augusti och lever på det datumet hela livet.. eller kanske 1 augusti skulle passa bättre angående jämnlik kärlek.. Jag kan bara skita i allt också... eller så vill jag spola fram tiden tills det händer...........

Nu sitter jag här.. har gjort 16 spök-nyckelringar och ett armband!


Armbandet är till Vendelas lillasyster Linnea, som fyller 16 år idag :)

GRATTIS !

Nu ska jag ta dom sista timmarna till sömn eftersom jag ska upp kl 7 imorn... och vänta...

BYE BYE !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0