Lyckliga stunder är de enda som betyder något.. <3

Klumpen i halsen kommer när vi skiljs åt och tårarna kommer upp i ögonvrån.. Men det förstör inte värmen som brinner inom mig varje gång jag får vara med dig.. Bara kramas, prata och titta på dig.. min ögonsten!! <33

Jag vet vad du säger, och jag lyssnar och förstår.. lyssna på mig också.. det gör ingenting.. det är upp till dig men du vet vad jag tycker iallafall och jag hoppas du litar på mig när jag säger att det inte blir någon skillnad.. Jag vill ha din närhet... JÄMT !!!!! :)


 

De finns så hiiiiiiiiiiiiiiiimla fina bilder när man söker på google asså !!!
Är dom inte underbara ?!?!?!?! :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0