KLAR...

Nu har jag äntligen läst igenom kemin en gång :) har iofs alla frågor kvar och vågar inte ens kolla om jag har någon chans med dom.. det får bli imorn..

Ska jobba måndag (MATCH), tisdag och onsdag hos Ullis, så får lite pengar innan Malins födelsedag iaf :) o sen plus att jag måste fucking shit köpa presenter till alla som fyller år också :O :S men men.. det löser sig :)

Kom o tänka på ett gulligt mms jag fick för några dagar sen :) Från min käre kuse Lisa Sjöberg :) Denna bild:

"Den fick mig att tänka på dig, min lilla ros. Taggig utanpå men otroligt vacker! Love you"

Visst är den fiin ? :)
Om ni gillar den och vill använda den så kontakta henne på: [email protected] :)


Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

Visst är jag helt underbar? :D

(fast du är lite bättre, men säg inte det till någon annan)!

LOOOOOOOOOOOOOVE YOOOOOOOOOU <3 <3 <3 <3

2009-09-22 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0