Fräshast på länge !!!

40 minuters 45 graders dusch :) Höjde värmen lite, hela tiden :)
Rakat benen, användt bodyscrub, ansiktsmask, ansiktsscrub, tandborstning, tvättat håret, hårinpackning, nagellacksborttagning, nagellack, hudkräm, ansiktskräm, munskölj, deo...
Hur mycket fräshare kan man bli ?

Nu är jag babylen, överallt och luktar jättegott :) Hela lägenheten luktar fräsh Caroline och badrummet är fyllt med ånga :) Nu ska jag bara putsa och bestämma vad jag ska ha för smycken.
Måste välja kläder för imorn också! Jag är så misssssnöjd med förra årets skolfoton så måste verkligen tänka på vad jag har på mig i år!!! och hur jag ser ut i håret och ansiktet :O...

Vi har fortfarande inte valt SPEX inför fredag heller.. min klass e fett boring... :(


Ska sätta mig och läsa lite Kemi och Matte, sen kolla på TV me pappi!! Han är bäst....! <3333


Kommentarer
Postat av: the one and only

förmodligen har vi valt spex. eller vi röstade i fredags, va inte du med då? :P verkade då som om vi skulle ha en skylt där det stod "det var vi som skrev hotbrevet" eller ngt liknande. vi kanske inte får ha så men ja. i donno :P

2009-09-21 @ 23:38:54
URL: http://lmt.blogg.se/
Postat av: Caroline

vem ?

jo jag var där, men palla vara tråkig!?

det ska ju vara nått kul ju :(

2009-09-21 @ 23:53:49
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0