FITT-MATTE !!!!

Hade min prövning i morse och det gick antagligen åt helvete.. typ som att försöka läsa hyroglyfer.... :@


Aaaaaaaaaas - gammal bild på mig och kuse Lisa :)

Skulle ha träffat min kusin Lisa idag men den jäveln svarar inte så nu åkte jag hem istället.. ingen leverans :(
Det var typ mer än en vecka sen som jag beställde de första grejerna nu och dom har fortfarande inte kommit :@
Dumma bajs... :/

Sket i kemi-förhören o satte mig på Sandys med Vendela istället... Så nu måste jag börja plugga på kemin till provet nästa vecka också.. Grrr.... Historia-PROV på fredag på 48 sidor.. det ska jag börja med nu..

Önska mig lycka till!!

Skriver senare igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0