Dumma nätter.. :(

.. I natt fortsatte min dröm om min monster till småsyskon... :/

Bebis Jonathan och bebis Malin <33


Drömde även om nån läskig skola jag var i, jag var inne i en stor sal som var jättemörk. Jag vet inte vilka mer som vadär, men jag vet att en vuxen man gick fram och tillbaka och tittade på mig.. Jag gick nära dörren hela tiden för att se vem som smög utanför. Jag såg att det var Sandra och började springa till dörren så fort mannen vände sig bort. Jag skulle ge henne nycklar till något, men vet inte vad... hm........ :/

Idag missade jag träningen... :(

Ska in till söder om ca en timme och ha "möte" med pappa o mamma.
Angående priser och så, till studentmössa, skivan och sånt :)

Nu ska jag göra mig i ordning..

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0