Blomma..

Fy fan vad jag mår illa..
Förstår inte hur du kan sitta o hålla på som du gör,
när du ser hur jag fräter bort...
Mår så skit så det finns inte och du låtsas som om inget någonsin hänt eller funnits..
Varför är det så ? Varför har du helt tappat din respekt för mig ?


Jag orkar inte vara svag..
I början var jag jätteduktig...
nu misslyckas jag nästan varje dag..


Jag hatar när det brister...
Vissa dagar funkar det att försöka att ignorera, tårarna lyckas inte rymma.. men de flesta dagarna är det bara värdelöst att försöka.. Värdelöst att försöka när man är värdelös... kan lika gärna sluta att försöka..


En ensam blomma i världen...
( av Lisa sjöberg; [email protected] , [email protected] )


Kommentarer
Postat av: Lisa Fisa

va gullig du är som länkar till mina bilder :)

jag vet inte alls hur man gör med designen på bloggen eller hur man länkar. SÅ VI MÅSTE SES NÅGON DAG SÅ DU KAN VISA MIG HUR MAN GÖR OCH ÄNDRA MIN DESIGN!!!!!!!!!!



LOOOOOOVVVVVVEEEE YOOOOOUUUUU!!!!!!!!!!!

2009-09-29 @ 23:46:32
URL: http://liiissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0