Dagens outfit..

Försöker att klä mig fint varje dag.. bara ifall vi skulle råka stöta på varandra..
i sånna fall vill jag att du ska tycka att jag är fin..

Jag gillar mina 2 nya, stora tröjor väldigt mycket och den svarta gåra att match till ganska mycket :)

BTW... jag vet att jag ser ut som ett FUCKTARD i ansiktet om ni tänkte kommentera de.....

Ska gå till skolan om typ 20 min nu.. astråkiga lektioner idag.. Engelska C, Fysik B, Historia A.. Fast vi har iofs tråkiga ämnen typ alltid... Utom UF såklart.. <3
Det är de enda lektionerna jag gillar och det har jag minst av... :(

Har egentligen träning sen ikväll, men jag kan verkligen inte gå på den.. Jag ska heller inte sitta här i 10 timmar och bara skriva.. Jag MÅSTE klara att plugga MATTE C... Har första provet imorn.. jag är på första sidan ?!?!

Fan, varför går allt åt helvete ?

Ska gå o ta en cigg o sen borsta tänderna.. Sen ska jag bege mig..
Vi får se om jag skriver något mer senare.. Det är ganska troligt, men det kan bli väldigt sen om vi har otur..

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Hej!

Jag håller på att välja ut smyken, pratar ihop mig lite med "modellerna" också, vad dom tycker kan bli bra =) Hör av mig snart! Tro inte att jag har glömt dig ;) Har du någon tidspress tills detta måste vara klart så jag vet? :)

2009-09-15 @ 11:51:48
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0