Bajspengar !!!

Pappa har ständt av mitt ena kort och det är det kontot som mitt studiebidrag kommer in på så nu vet jag inte vad jag ska göra.... Ringt runt nu på morgonen till handelsbanken och jag måste åka in till nått kontor för att säga upp kontot och skriva över grejerna... och mitt huvudkontor är Arlanda Sky City av nån anledning :@ :O

Igår flyttade Glenn och Chrille till Hagsätra... :(
Jag och Vendela satt hemma hos mig och kollade på Hoodwinked :)


Idag ska jag äntligen träffa min älskade Malin L igen :D <3333

Skriver senare för nu ska jag till skolan :)


BYE BYE :)


Kommentarer
Postat av: Lindholm

Vi kanske får ta det på torsdag ist älskling! Jag känner mig inte på topp idag :( <3<3 Saknar dig också!!!

2009-09-01 @ 09:32:16
URL: http://lebbs.blogg.se/
Postat av: Englund

sv: zara ;)

2009-09-02 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0