Asbra låt ju! <3


Här är låten, anonym länkade till :)

Tack för en underbar låt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

my pleasure :)



även om jag känner dig eller inte så älskar jag att göra människor glada (om jag kan), och om kan det vara en så enkel sak som att posta en låt som uppskattas av mottagaren ser jag ingen som helst anledning till att inte göra det



ha det fint! :)

2009-09-17 @ 20:23:19
Postat av: Caroline

det är trevligt att veta att det finns folk som försöker på det sättet :)

jag vill veta vem du är.. eller iallafall om du känner mig, eftersom du kunde veta /gissa väldigt bra på musik.. ? :)

2009-09-17 @ 22:01:35
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

att jag postade just den här låten var en slump, jag hade ingen aning om att du kunde tänkas gilla Offspring, men de är mitt favoritband :) tyckte att låten passade till just det inlägget så att säga



vet inte riktigt om jag vill röja min identitet, på något sätt är anomynyteten ett sätt finna respekt för mig, då den skyddar mot fördomar och förutfattade uppfattningar. nu menar jag inte att du är en sådan person, men jag tror du förstår vad jag menar. om du inte har något emot det fortsätter jag gärna skriva såhär, och senare kanske jag berättar vem jag är. hur låter det? :)

2009-09-18 @ 14:49:19
Postat av: Caroline

hm.. det låter spännande, haha :)

kan jag iallafall få veta om du är tjej eller kille ? :P



du får gärna fortsätta kommentera, det är väldigt kul :)

2009-09-18 @ 18:54:50
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm, ok då ;)

måste säga att jag trodde att det visat sig redan, men jag är kille, tadaa!



tycker det är härligt att du tar mig för vad jag är trots att jag skriver anonymt. det tyder på öppensinnighet, en fin egenskap :)



jag fortsätter gärna kommentera, vi verkar ju uppskatta det bägge två :)

2009-09-19 @ 10:14:12
Postat av: Caroline

jag har ju gissat men man vet aldrig säkert :)



jag tycker bara det är roligt att det faktiskt finns folk som försöker göra folk glada utan baktanke :)



( kommentera på ett annat inlägg nästa gång, det här inlägget börjar hamna lite långt ner på sidan :P )

2009-09-19 @ 11:35:28
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kan jag säga, livet är för kort för att man ska vara ett ass-hole :P



jo, jag tänkte också på det faktiskt, får se var jag slår till nästa gång, kanske länkar någon mer trevlig låt :)

2009-09-19 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0