Allt precis som då..

Jag längtar tillbaka och ångrar allt jag gjorde fel.. Nu finns det inget jag kan göra.. bara vänta dagarna i sträck på att du ska sakna mig och vilja träffa mig..

Det har hänt igen... Det blöder och blöder och tar aldrig slut.. En människokropp rymmer väl bara några liter..?
Jag ska ringa o försöka få en tid imorn.. för säkerhetsskull..


Jag längtar så tills jag kommer igång ordentligt med mitt UF och tills jag får fullt upp med allt.. Jag vill inte ha någon fritid över huvudtaget.. Bara tänka på annat..

Än så länge har jag inte fått några beställningar men hoppas på att det kommer så fort som möjligt :)
Satt och förberedde lite nyckelringar idag, om nån skulle få för sig att beställa :)
Kolla på min hemsida för fler förslag på smycken, mm!! www.caroline.westerlind.nu ..



Nu ska jag försöka för hundrånde gången att få någonting gjort med matten... :'/

Orkar inte andas längre, orkar inte gå eller stå,
ju mer jag längtar och hoppas desto längre ska det gå.


BYE BYE !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

as söta nyckel ringar :) !

2009-09-10 @ 21:46:33
Postat av: Caroline

tack :) dom kostar bara 20 kr så om du är intresserad är det bara att maila mig!

[email protected]

2009-09-10 @ 21:51:55
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0