Oups :P

Har visst skrivit 14 inlägg idag, såg jag just :O haha..

Aja, jag ska iallafall gå och lägga mig nu för jag kommer inte kunna somna på ett jävla bra tag ändå.. Inte en sån här gråtande dag.. Ska fortsätta lyssna på min nya kärlek Poets of the Fall!!! <33

Det här blir första gången på vääldigt länge som jag lämnar datorn innan kl 03.00..
hm.. men men, 14 inlägg idag bör räcka ?! Man får antagligen mer än nog av att kolla igenom hela ?!

I'm looking up the sun,
Is there a hero somewere,
someone who apears and saves the day?
Someone who turns back time,
Is there a hero somewere,
someone who would never walk away ?



BYE BYE


Kommentarer
Postat av: matilda

haha vet ;))

2009-10-05 @ 15:13:05
URL: http://matiildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0