Nästa gång kastar jag en kniv!

Min psykopat till missbildad idiotisk och störd lillasyster raderade just 6 timmars skolarbete..........
Jag har suttit och jobbat med den jävla fucking uppsatsen i 6 JÄVLA timmar men inte sparat och den störda feta idioten bryter strömmen i hela JÄVLA lägenheten, för att jag har musik på...........

Jag kastade in ett stålskohorn, tyvärr råkade jag kasta det på golvet, men jag önskar av hela mitt hjärta att det hade träffat dig...!!!!!!!! JAG HATAR DIG JÄVLA SNORUNGE !!

Du är så jävla bortskämd och patetisk så det finns inte !
Du klagar på allt, du skiter i pappa, du är elaka mot alla, till och med din stackars pojkvän....
Du borde dö.. Du är inte värd allt det du får av alla jävlar som tycker synd om dig.. och jag hoppas att du dör...

Jag har sagt det en gång förut, och efteråt ångrade jag mig... Nu säger jag det igen och menar det verkligen...

DU BORDE DÖ.............

Do Not Rest In Peace Sophie Westerlind !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

släpp lös ilskan!



http://www.youtube.com/watch?v=G-DJPyMldjg&feature=PlayList&p=C982FD413AB3152E



http://www.youtube.com/watch?v=MXlCFBluTMY

2009-10-14 @ 13:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0