mjani..

Jag håller på att ladda upp filmer på youtube, från träningen idag, som var en aning oseriös ? :P

Igår var jag och köpte upp halva studiebidraget :) Bland annat dessa köpte jag:

3 par trosor :D och fiina tights´isar <33

Har suttit o pluggat o gjort smycken, natten lång i flera vackor nu och det resulterar till detta skrivbord <3

PÄÄÄÄRLOR !!!



Jag var och städade idag igen.. Det är så skönt att bara gå omkring och stryka med trasorna och inte tänka på någonting annat än var det kan finnas damm.. Hehe, låter lite stört.. men det är faktiskt väldigt lugnande <33


Juste :) Jag kommer att byta hemsida inom kort, för mina smycken alltså, så kolla till min blogg, då och då så att ni vet när den nya fina webbshoppen kommer upp :)

Nu ska här designas !

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad jag diggade din beskrivning av hur tankarna försvinner när du går och städar! lite filosofiskt så där :)



jag vet precis vad du menar, jag har själv ett jobb, som dock tenderar att bli ganska stressigt, men samtidigt gör det att man inte har tid att tänka på annat. det kan vara otroligt skönt ibland, bara slukas upp av det man håller på med och helt glömma bort allt annat för ett tag, bara lägga all kraft på att göra ett så bra jobb som möjligt. jag kan bli så engagerad att jag t o m kan glömma bort att jag t ex är hungrig



och DÄR vandrade tankarna iväg igen, ledsen :P

2009-10-06 @ 22:29:54
Postat av: Caroline

Hehe, jag har inte bara ett jobb :)

Jag jobbar på Råsundastadion under matcherna, är gymnastiktränare, UF-företagare, barnvakt, städar och även dagmamma under lov och sånt :) hehe!



HM.. jag gissar att du jobbar på en restaurang eller bar eller något :)

2009-10-06 @ 22:35:03
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Lindholm

Vilka bra köp! :D <3<3

2009-10-06 @ 23:21:48
URL: http://lebbs.blogg.se/
Postat av: Anonym

se på fan, inte illa, en kvinna i karriären alltså ;)



jo det har du helt rätt i, och det är väldigt kul faktiskt :)

2009-10-07 @ 08:36:54
Postat av: Caroline

hehe mja asså, alla e ju bara småjobb, utom UF :P men de blir ju mkt med alla iofs. Går du i skolan också eller bara jobbar ? :)



Haha fett bra jag är som hade rätt :D Jag jobbade som servitris två somras, så kände igen mej på vad du skrev i dina flygande tankar ;D hehe

2009-10-07 @ 09:14:14
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, tänkte nästan be dig gissa men så sneaky är jag inte. jo visst går jag i skolan, annars blir man ju tyvärr inget i livet verkar det som...suck



jaså, låter kul :) jo restaurangyrket är slitigt men allt som oftast roligt och givande :D

2009-10-07 @ 19:07:05
Postat av: Caroline

haha okej, i trean alltså ? vågar du berätta vilken skola eller linje då ? :P



Ja, jag älskar att jobba som servitris och hoppas på att få göra det nästa sommar också :)

2009-10-07 @ 20:15:23
URL: http://puzzlejewels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0