Minnen..

Det var otroligt jobbigt att åka destination Gotland utan att få dricka sig till minnesförlust... Dock får jag alkohol ikväll, vilket är en stor lycka.. Igår kväll när vi kom till lägenheten var klumpen i halsen med mig ända tills jag brast, vid sänggång.. "Wannabe-glenn" låg brevid mig och tårarna började droppa..
.. Imorse när jag vaknade sa alla gymnaster att jag såg ut som batman.. "Jag hade legat på sidan när jag grät, så allt smink (som jag inte orkat ta bort) hade runnit över ansiktet som en batmanmask.."


..Tävlingen gick väldigt bra och alla var glada och nöjda med silver på hopp, 5a på matta och 9a i fristående :)

På vägen hem, bad jag Peter att släppa av mig vid vägkanten, sen gick jag hela vägen hem och fotograferade saker som påminde mig om när vi var här.. och annat som bara var fint..


.. Ikväll blir det Hamnplan 5 (i Visby) för mig och Vendela, men först ska alla gymnaster och tränare ut och äta på restaurang i Visby. Jag tänke mig inte riktigt för när jag föreslog, "vår" restaurang... så dit ska vi...


Bilder kommer efter helgen..
BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får det roligt!

2009-10-17 @ 18:58:05
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: men visst :) håller med om att det där är sjukt störande... ja haha det funkar ju tydligen :D oh! bra tips

2009-10-18 @ 17:39:42
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

har lagt upp 2 föslag på hur de blev när vi fota smyckena, säg vad du tycker. om det håller eller inte ;)

2009-10-18 @ 17:47:59
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0