Inside information..

Fan vad hemskt att veta, jag vill inte veta men samtidigt vill jag. Hur ska man reagera när man känner så ?

Oförberedd, hur ska man kunna vara förberedd på att få veta något man inte visste innan ?

Att veta att vem som helst i världen får ta del av din närhet, utom jag.. Det är det jobbigaste jag kan tänka på, av alla problem och bekymmer i världen.. Hon kan krama dig, alla kan.. UTOM JAG..

Åh, jag vill inte veta.. När jag får reda på denna sak, nr 2 så gör det bara att jag känner ännu mer att jag behöver prata mmed dig, behöver fråga vad du tycker om det. Tyckte du det skulle varit okej när vi var tillsammans också ? Du sa alltid att det var det värsta du visste, precis som jag.. ändå ser du upp till en person som gör sånt ?

Allt är fel.. Varför ?





Nu sitter jag i skolan.. Vi har engelska.. Palla skriva en jävla uppsats om problem i ett engelsktalande land, när jag har hur mycket information som helst om ett problem i hela världen.. Ett som jag trodde, vi båda hatade..

I eftermiddag blir det, att träffa Tuss, som fyller 16 år idag! och sen Bussen, som äntligen kommit tillbaka till sthlm, och efter det är det träning..

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Lindholm

Du sa alltid att det var det värsta du visste, precis som jag.. ändå ser du upp till en person som gör sånt ?

Whats up with that? <3<3<3<3<3<3

2009-10-20 @ 12:37:29
URL: http://lebbs.blogg.se/
Postat av: Edel

Så utrolig kul header :D

2009-10-20 @ 14:15:26
URL: http://edeel.blogg.no
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jo det gör jag :) jaså, men det kanske inte är så konsigt. Det är en förkortning av gehörs och musiklära, jag går estet ;)



aw tack! det börjar bli mycket bättre. jaså, trist :/

2009-10-20 @ 14:33:21
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0