hundra miljoner bilder från igår..

Kom just hem från hemligt möte i stan :) och nu ska jag sitta o kolla igenom alla miljoner bilder från igår och välja ut några att lägga upp från igår kväll.. Sen blir det lite plugg och sen kanske utgång igen.. som sagt.. ALKOHOL löser allt.. tills de blir för mkt.. :/ men men..

Har just hämtat min nya mobil och har satt den på laddning, jag hoppas verkligen att man kan flytta över sms till den för jag vill ha dom kvar... :(


Som jag sa någon gång för någon vecka sen:
"mobiler håller ungefär lika länge som ett förhållande.."

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: özlem

Den där mobilen är bäst! :D

2009-10-11 @ 19:08:38
URL: http://ozzaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0