hrmf..

Jag hatar dataprogram, mm...
1. Jag kan inte öppna bifogade filer från skolan, när man är hemma..
2. Jag kan inte göra klart min affärsplan pga detta samt att jag inte fattar hur man gör vissa saker, som jag måste ha med...
3. Det är fett irriterande att man behöver konstiga långa inloggningsnamn och koder på alla program som jag är tvungen att använda på UF..

Mja.. de var nog det. Har ägnat en halvtimme åt att städa upp allt jävla skit som var på mitt golv och nu ska jag skriva klart del 2 av min affärsplan, skriva och lämna in veckans UF-logg, börja plugga MATTE (!!), läsa massor av sidor i historian, läsa 20 sidor kemi, läsa 15 sidor fysik...
SEEEN kan jag ta en paus för att skriva blogg, göra smycken och lyssna på POETS <333

Jag har skitont i min ena axel idag för att jag satt hela kvällen igår och redigerade foton med (J*VLA) windows-program... Här är resultatet.. (Jag vet att det inte är perfekt, men höll fan på att dö...)






Resten orkar jag inte ladda upp :S

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Dani96

Gud vilka fina! Har du kommit på dem?

2009-10-26 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0