Hemma igen nu

Var på krogen ikväll igen. Mötte anonym :O

Egentligen var det meningen att jag och Vendela skulle gå ut men hon blev fängslad av sin mammi :P
Så det slutade med att jag åkte dit själv och mötte Anonym ( en av mina läsare som kommenterat hemligt i ca 1 månad ). Det var väldigt trevligt och för en gångs skull kan jag faktiskt stava och kom inte hem senare än 5 haha :) Vi pratade mycket om honom.. men också om allt möjligt annat.


( My leg, friday 9th of october )

Nu ska jag göra lite smycken och sen sova, alla ni läsare får ha det så bra och jag hoppas ni gillar mitt skal..

Imorn går tunnelbanan normalt igen, det borde DU också gilla...
Miss you....

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: smajlin

snygga leggings =) vart har du köpt dom

2009-10-12 @ 22:02:31
URL: http://misschillpill.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina skor :)

2009-10-13 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0