BLUBB

Haha, det hela började med att malin fick något
ryck och skulle hälsa på alla som gick förbi :P
Hon säger; "bloggfans ?!" om det är otydligt :P



Sen fick jag för mig att jag skulle göra någon sorts
dokumentär om mig ? eller något :P


Någonstans under vägen kom vi fram till att snacka svengelska
av någon anledning, haha :D Vi är fett bra ?


Hm.. ja.. eh... ?


haha, vi stod och filmade varandra utanför macken ? :P
o några killar i en bil stannade o började snacka med oss.. ?


Mja, filmen säger det mesta tror jag :P


Haha, jag är lite full tror jag ? xD


BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Maiken - med I

morsom blogg! :)

2009-10-15 @ 19:10:11
URL: http://norasund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0