www.puzzlejewels.se

Jag var just inne och tittade på min hemsida ( www.puzzlejewels.se ) för att redigera lite, bland annat la jga in lite bilder och skrev en nyhet. Medan jag gjorde detta upptäkte jag att ett flertal personer skrivit i min gästbok där, vilket är OTROLIGT kul :)

Just nu sitter jag rastlös och försöker komma på saker att göra medan jag väntar på att den sega J*VELN ska svara på mitt sms, så jag vet om jag ska gå o lägga mig eller vänta uppe.. hm.. :S

Jag ska göra klart de sista halsbandet och skriva upp mina anteckningar i historia på dagorn, sen får det räcka för idag tror jag, förlåt ännu en gång att jag varit så oaktiv så många dagar och gånger i rad :O :P

Här får ni en låt;

Bara för att jag satt och slumpade låtar på Tobbes dator idag och så kom den här upp :)
Den är ju en aning gammal men väldigt skön tycker jag!!

En till av de låtarna som kom upp idag :P

MISS YOU GUYS <33


BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0