UF

Sitter på UF-lektionen och som vanligt inne på bloggen..

Jag är så arg på mig själv, så att det inte finns !!!
Jag gick upp kl 6 som jag skulle och började gråta... Jag drömde om honom och satt och tänkte på balkongen i en timme utan att avbryta alla idiotiska påträngande tankar...
Jag saknar dig och jag orkar inte låtsas att jag mår bra.. Jag orkar inte vara nykter, och jag orkar inte vara hemma, jag orkar inte gå till skolan, jag orkar inte plugga...


Sedan du gjorde slut har jag försökt stänga av allt som påminner.. Igår var första gången jag såg en film på två månader och första gången jag kollade på tv, första gången jag såg nyheterna.. Det känns som ett svek att jag bröt ett av löftena.. Jag känner mig otrogen när jag går ut på olika klubbar varje dag och raggar alkohol..

Jag höll på att dö dagen efter tisdag.. Jag ångrar vad jag gjorde..

Jag tänkte på en sak jag skrev i min blogg i somras.. Innan jag träffade dig sa jag till mig själv att aldrig älska någon.. I somras skrev jag att det bästa jag någonsin gjort var att bryta det löftet..

Jag hade allt.. Allt gick förlorat.. Jag vill ha allt tillbaka..

Hur lång tid det än tar, vad du än vill ska ändras, hur du än vill ha förhållandet.. vilka villkor du än har..

Jag är för alltid din..

Om ni skulle se mig le,
är det inte för att jag är glad..
Om ni skulle se mig med någon annan,
är det inte för att jag älskar någon annan än dig..
Om ni skulle se mig äta,
är det inte för att jag mår bra..
Om ni skulle se mig nykter,
är det inte för att jag har slutat dricka.
Om ni skulle se mig njuta,
så ser ni fel..


LÅT MIG VARA JAG !!



Sorry damp.. men jag har inte orkat skriva vad jag känner på länge och nu kändes det som att jag höll på att spricka.. Usch, jag hatar ALLT, ALLA och INGEN !!!

Nu tänke jag inte stanna här längre..
Jag ska ner till bussen, lyssna på "Carneval of rust"
och ta en efterlängtad CIGG !!


BYE BYE


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: tack ska du ha :D jaså men vad trevligt! ja visst ;D

2009-11-02 @ 16:33:01
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0