She hates you, hates life, hates all..



Nu är jag hemma en kväll för första gången sen i hm... förra tisdagen eller något sånt.. ?
Jag ska sätta mig och plugga lite kemi eftersom jag har dubbla läxförhör imorn, då jag missade förra.. :/
Förra veckan var jag på två lektioner, men redan nu har jag bättrat denna vecka :) Igår gick jag på två och idag på 2.. Imorn blir det två till och torsdag får vi väl se.. Det beror på hur länge jag är ute imorn..

Lite bilder;

Från Harry B James för något tag sen :P Jag, Hannah, Erika <3


Nån alkis som var på Galaxy på höstlovet (A)


Christopher, Willys o Jag på båten :)


Josna, Malin, Jag, Anonym och RANDOMS på Harrys nån gång :P


Nu måste jag plugga KEMI B :/ bajstråkigt.. men ingen vill gå ut idag, så vad ska man göra ?

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: mallisbrallis

jävlar vilken pudding du e carro;)<3

2009-11-10 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0