No Pictures :O

Jag har inte hunnit ladda in bilderna från gårdagen på Collage, men så långt jag kan minnas var det väldigt kul :) Dock försvann Laura :O Vet inte vart hon tog vägen när vi skulle åka hem och hon kom inte till skolan idag :O men men, hittar henne säkert snart.. Det jobbiga är att hon inte har någon mobil..



Nu ska jag sätta igång med Matte för om två veckor är det nästa prov, ska dock fråga om jag får göra om de två första så gör jag 3&4 samtidigt efter jul,  för då har jag 6 veckor på mig att plugga in nya grejer, så repeterar jag de gamla nu :) Hoppas på att det funkar..

Efter det blir det lite kemi och lite fysik, för det har vi prov i nästa vecka :(

Och efter det kanske det blir utgång (A) Det beror på Tobbe :P

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0