Blää....

.. fick svininfluensavaccinet i morse och har haft feber hela dagen.. Så jag gick hem från skolan, svängde förbi Tobbe med lite saker och la mig i soffan hemma och dog..

Madde skulle kommit hit för ett tag sen så skulle vi förkröka och sen dra ut.. Men hon var tvungen att jobba ända till 22.00 och eftersom jag inte har någon mobil just nu är det jävligt svårt för mig att få tag på folk, så jag vet inte om vi ska dra ut eller inte fören jag får tag på henne när hon slutar :/

Men men, har suttit och gjort lite smycken sen jag vaknade, dock inte hunnit fotografera dom men det kommer det kommer :)

Just nu sitter jag och taggar till inför imorgon; TECHNOSTATE !!! :D:D hihi !!

Nu kom Åsa och bebisarna, så jag ska hälsa på dom innan jag förhoppningsvis drar ut :D
Uppdatering senare inatt :)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0