Vita lamm :)

Idag träffade jag malin i stan och köpte glass och gick omkring (se inlägget under). Vi satt också snackade nere vid vattnet vid kungsträdgården och när vi gick tillbaka till Sandys bestämde vi att hon skulle följa med mig hem :)
Hemma hos mig beställde hon två armband :) ett till sin mamma, som mors dag present och en studentpresent:

Malins mammas :)


Studentpresenten :)

Sen tittade vi på Twilight :) och sist men inte minst tog vi ett nytt sepe-foto :P
Sen var hon tvungen att åka för att träffa sin pojkvän Sammy :)
Hoppas vi kan ses snart igen!

Jag kom på att Paulina beställde ett mobilsmycke som är klart också :


Vi åt jättegod middag idag också, dock ingen champagne som pappa lovat eftersom jag klarat kursen i matte !
Sophie kom hem idag :) för ca 2 timmar sen :) Länge länge sen man träffade henne :P
Jag fick vita lamm av henne :D vit-choklad-lamm :D

BTW, när jag var i Nässjö från fre till lör har jag inte berättat om. Även om det kanske inte är så jätteintressant :P
Men iaf, så kom vi fram med tåget vid 7, mötte upp Vicki och Junior och gick till en pizzeria där vi drack lite öl och cider och delade på 2 pizzor. När vi var på väg hem sen gick vi förbi en ballkong fylld med människor som Vicki hälsade på och bjöd med hem till henne. Så sen när vi kom hem till henne, hann vi ungefär precis klä av oss ytterkläderna så kom tre okända killar in i lägenheten och babblade glatt och hälsade på oss. De stannade inte särskilt länge, för deras alkohol tog slut. Det gjorde mig absolut ingenting, när vi bara låg i bäddsoffan och lyssnade på musik och sjöng :)
Senare på kvällen kollade vi på en jätte äcklig film :( massa typ zombies, som var jätteläskiga :O så sen när vi skulle sova kunde jag inte sluta tänka på deras äckliga, vårtfyllda ansikten och sätt att hoppa fram mitt framför ögonen :S
men men.. nu är de borta ur min skalle hoppas jag :P

Nu ska jag sova, för jag går tidig vecka nu, skriver mer imorn.


Puss och Godnatt ! <33
...Saknar min älskling inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0