Stress !

Imorgon är det NP i Matte D och jag och Vendela har suttit i tre timmar på Sandys och pluggat, senare kom Paulina och Catrin förbi :)
Jag har så j*vla mycket att göra så det finns inte. Nu när jag precis hade låst upp hemmadörren kom jag fram till att jag var ju i stan för att vänta på Bella som jag antagligen skulle fika med..
Till nästa vecka måste jag göra en sv-uppgift samt göra minst två omprov (fysik o matte), därefter har jag ännu en 2 fysik-kapitel att tenta av! Plus att vi har NP i Franska nästa vecka....

Igår hittade jag äntligen systers blogg (www.iminittowinit.blogg.se) och läste hela och kommenterade :) Tyävärr har hon inte svarat än :(

Madde beställde smycken idag, så ska börja med dem så fort jag kan ! Ikväll hoppas jag :)
Paulina ska också beställa idag :D
Buisness is GOOD !!! xD
Hoppas fler är intresserade :)
Jag vet iofs att Laura planerar att köpa något när hon får pengar och Väändelischous får nya idéer hela tiden på vad hon vill ha så hon kommer väl komma upp i nån miljon snart ;D

Nu måste jag plugga lite matte för sen kommer älskling !!

Sexy baby ;)


By the way !!
Åsas halsband blev klart igår :) Här är det:


Ha en trevlig dag !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack gumman!! Mitt halsband och min fotlänk är super fina!! Det är flera på mitt jobb som kommenterat att dem. Ska beställa mer fina saker av dig. Du är mkt duktig!! Puss Åsa

2009-05-18 @ 11:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0