Stor popcorn och XL läsk !

Idag var jag inne i vår vackra stad och träffade My :) Vi tog en fika på Sandys (ovanligt?) :P Sen gick vi t Gallerian och kollade på Pearl Chain :) Asdyrt men fint... just nu har dom 50 % rea och jag var där inne förra veckan och shoppade loss och gissade på att det skulle bli ungefär 100 med rabatten, men inte då... 183 spänn ! :O Och det var inte ens mycket pärlor ! Iallafall så var vi där idag och jag köpte den sista berlocken till de armband Vicki i klassen har beställt och nu är armbandet klart :)

Såhär blev det :)


Sen skulle My träffa sin mamma så jag åkte hem och gjorde mig i ordning för att gå och jobba på matchen AIK - HK HäckenRåsunda. Matchen slutade 2 - 0 till AIK..

När jag kom hem bytte jag om och Jag o Glenn åkte in till stan och åt sushi i Kungshallarna och gick sedan på bio och såg X - Men Origins - Wolverine :D Den var riktigt bra :)
Den handlar om vad som hände med Wolverine redan från att han var barn, fram till ungefär samma ställe där X - Men 1 börjar :)

 
Jag o Glenn förra sommaren på W.T.A.I :D (Where.The.Action.Is)

Nu är det bara 23 skoldagar kvar till Sommarlovet :) Nu måste jag plugga som fan, sista biten så att jag klarar Matte D och Fysik A... Lycka till, till mig själv! :) Sen måste jag också fortsätta hoppas på att jag får någon av de sommarjobben jag sökt :)

Jag satt i solen och gjorde två nya armband idag också, och eftersom syster åkte till London imorse så lägger jag upp dem här :) De första är ungfär som 2 armband som sitter ihop på ett ställe och har lite olika gröna och svarta pärlor. Den andra är ett enkelt armband som har mest gröna pärlor :)
 

Nu ska jag gå och ha lite familjekväll och spelar spel med min pappa och Glenn :)
Ha en bra kväll !
BYE BYE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0