Smycken

Jag glömde att lägga upp Paulinas beställning igår, men här är armbandet i alla fall :)


och sen har jag köpt in lite mer pärlor vilket gör att ni alla som beställer har mer att välja på :D
  
  
 
  
  
  
   
(bilden ovan är lite otydlig, men det är hjärtan som det står "made with love" på :D )
  
 

Tarda !! :D
Nu ska jag reparera min fotlänk som jag lyckades ha sönder första dagen pga att jag hoppade studsmatta med Malin, Jonathan, Elise och Isac hela kvällen idag :)
Vi var på middag hos pappas kompisar Johan och Susanne :) och jag blev lekmamma till barnen såklart !
Jag älskar mina barn !!!

BTW !!! Grattis Ärvinge Truppen, till era 2 brons och ett silver !!! Ni är bäst !!

Ha en bra kväll !
BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej, har du ändrat storlek något på den där bilden på armbandet? den verkar vara en px större än de andra, kan du skicka orginalbilden via mail, jag har fixat det där med armbanden och halsbandet nu.

Mvh

Sophie

2009-05-17 @ 13:29:06
URL: http://iminittowinit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0