Skola imorn :(

Igår köpte jag en spargris som man inte kan öppna :D fett bra för min ekonomi tror jag :)
Jag träffade även mamma och åt lunch :) Glenn var också med.
Sen köpte jag mina älskade efterlängtade skor :D till mammas bröllop och fest därefter :)
här är dom !

Tarda !!! :D VAD TYCKER NI ?? :)

Idag har jag varit med min älskling och vi åkte in till stan ett tag och träffade vendela och fikade,
nu på kvällen har vi spelat monopol med jonathan och malin :)
och nu ska vi snart sova för imorn är det skola :(
bläää :P

NP i franska och Fysikprov (fast de behöver inte jag göra som tur är ! )

Ha det så bra !
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Åsa

Super snygga skor!!!

2009-05-18 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0