Myskvällen förvandlades till Nattskratt

När linnea kom hit var klockan redan halv 11 och vid typ 12 kom vi på att vi skulle kolla på film istället för att plugga :D
Vi tittade på kung fu panda :) sen var klockan halv 2 och vi skulle gå o lägga oss. När vi väl låg i sängen låg vi o snackade i en timme tills vi båda kom fram till att vi var hungriga :D så vi ställde oss och lagade mat kl halv 3 :) sen var det bara tre och en halv timme kvar tills vi skulle gå upp så vi kollade på Taken sen Twilight.

I morse när mitt larm ringde hade vi nästan kollat klart på Twilight och gjorde oss iordning :)
Kl 7 var vi framme i centralen och gick och hade "Frukost-date" (som linnea kallar det) på McDolnalds, hehe.
Sen köpte vi varsin latte och begav oss till skolan :)

Har varit trött som ett as hela dagen :P och om jag går o lägger mig efter kl 9 i kväll har jag varit vaken i 40 timmar :P
Nu måste jag plugga till alla jävla skitsaker vi har att göra..

Som tur är så får jag sällskap av solen och cigg på balkongen :)


 
Underbara bilder xD på MIG OCH LINNEA från 2007 <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0