Home now..

Nu sitter jag här och försöker plugga och allt går så segt att man knappt orkar hålla ögonen öppna !!
Så fort jag är klar med den här dumma uppgifter ska jag fotografera Paulinas Armband som jag gjorde klart igår :)

Snart ska vi äta.. Det vill jag inte... Är äcklad av mina måltider idag och min mage morrar argt hela tiden :/ Får se till att äta lite bättre till veckan i alla fall..

Älsklingen sitter och spelar i min säng, för att inte störa då jag pluggar ( han tror att jag gör det i alla fall ) ..

Sandra har ställt in sin chillkväll och ska åka någonstans (hon vet inte ens själv) me isac o jag pallar inte om man inte vet var det blir, så jag och Glenn ska vara hemma med min familj och gosa och titta på film och köpa godis istället :)


. . Fuck School, It's Taring Me Apart . .


See Yah !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0